Strona główna CENTRUM DEMOSTENES "

Trening umiejętności kierowniczych.

Komunikacja interpersonalna, delegowanie zadań, motywacja.

Życie polega na ciągłym kontaktowaniu się z drugim człowiekiem. Podstawą dobrej komunikacji, bezpiecznego funkcjonowania w relacjach międzyludzkich jest umiejętność wyrażania swoich myśli świadomie i bez lęku, ale także w sposób przyjazny dla otoczenia. Umiejętność prowadzenia rozmowy, zadawania pytań daje możliwość poznania potrzeb klientów, doprecyzowania ich celów, wskazania im najlepszych rozwiązań, a także ułatwienie podjęcia decyzji.

W trakcie warsztatów główny nacisk położymy na:

  1. Znaczenie emocji w procesie komunikacji.
  2. Komunikacja niewerbalna - wpływ zachowania na proces komunikacji:
    • emocje - zachowanie - nastawienie - emocje;
    • postawa ciała;
    • pozytywne sygnały niewerbalne;
    • negatywne sygnały niewerbalne.
  3. Rola pierwszego wrażenia.
  4. Rola odzwierciedlania.
  5. Komunikowanie się z trudnymi rozmówcami - metody negocjacji:
    • bierny rozmówca;
    • sceptyczny rozmówca;
    • wyniosły rozmówca;
    • dominujący rozmówca;
    • rozmówca nastawiony na konfrontację;
    • cechy złych rozmówców;
    • sposoby rozmowy z trudnymi rozmówcami.
  6. Przebieg procesu komunikacji i jego zakłócenia.
  7. Pytania w rozmowie.
  8. Rozwiązywanie konfliktów - wygrane negocjacje:
    • radzenie sobie z obiekcjami,
    • argumentacja (słowa kluczowe, język korzyści),
    • reguły wywierania wpływu,
    • systemy reprezentacji sensorycznej - dostosowanie komunikacji werbalnej i niewerbalnej,
    • aktywne słuchanie - rodzaje i rola komunikatów.
  9. Asertywność w rozmowie.
  10. Delegowanie zadań, motywacja:
    • wydawanie poleceń a delegowanie zadań;
    • rola wyjaśnienia celów, rola motywacji;
    • rola dostosowania zadań do pracowników;
    • profesjonalna procedura delegowania zadań, rola opisu zadania i oczekiwań;
    • przezwyciężanie oporu w delegowaniu;
    • eliminacja błędów komunikacyjnych na etapie przekazywania zadania.

Wszystkie powyższe obszary tematyczne będą omawiane i ćwiczone zarówno w sferze komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

Metody pracy:

W czasie szkolenia wykorzystywane są różnorodne formy pracy z grupą: takie jak dyskusja moderowana, ekspozycja społeczna - zadania indywidualne, odgrywanie scenek, ćwiczenia relaksacyjne, wizualizacja.

Grupą docelową są osób zarządzające, przede wszystkim menedżerowie, kadra kierownicza, liderzy projektów, a także do wszyscy, którzy chcą efektywnie wykorzystywać zasady komunikacji oraz predyspozycje przywódcze.

Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje:

  • certyfikat ukończenia warsztatów
  • materiały szkoleniowe
  • możliwość konsultacji mailowych przez miesiąc po szkoleniu

Koszt uczestnictwa:

cena/osobę – netto/brutto zwolnione z VAT

Ilość godzin szkolenia

Zajęcia indywidualne

 

Zajęcia grupowe

8

1200

800

16

2400

1700

24

3600

2500

  

Rejestracja online

Trening umiejętności komunikacyjnych
Trening umiejętności menadżerskich
Trening umiejętności interpersonalnych
Szkolenia trenerskie


 

Created by RTNET