Trening umiejętności kierowniczych. Komunikacja interpersonalna, delegowanie zadań, motywacja. Życie polega na ciągłym kontaktowaniu się z drugim człowiekiem. Podstawą dobrej komunikacji, bezpiecznego funkcjonowania w relacjach międzyludzkich jest umiejętność wyrażania swoich myśli świadomie i bez lęku, ale także w sposób przyjazny dla otoczenia. Umiejętność prowadzenia rozmowy, zadawania pytań daje możliwość poznania potrzeb klientów, doprecyzowania ich celów, wskazania im najlepszych rozwiązań, a także ułatwienie podjęcia decyzji. W trakcie warsztatów główny nacisk położymy na:
Wszystkie powyższe obszary tematyczne będą omawiane i ćwiczone zarówno w sferze komunikacji werbalnej i niewerbalnej. Metody pracy:W czasie szkolenia wykorzystywane są różnorodne formy pracy z grupą: takie jak dyskusja moderowana, ekspozycja społeczna - zadania indywidualne, odgrywanie scenek, ćwiczenia relaksacyjne, wizualizacja. Grupą docelową są osób zarządzające, przede wszystkim menedżerowie, kadra kierownicza, liderzy projektów, a także do wszyscy, którzy chcą efektywnie wykorzystywać zasady komunikacji oraz predyspozycje przywódcze. Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje:
Koszt uczestnictwa:
cena/osobę – netto/brutto zwolnione z VAT |
Ilość godzin szkolenia |
Zajęcia indywidualne
|
Zajęcia grupowe |
8 |
1200 |
800 |
16 |
2400 |
1700 |
24 |
3600 |
2500 |