Automotywacja i inteligencja emocjonalna w biznesie. Emocje w życiu człowieka odgrywają znaczącą rolę. Są motorem naszych działań i powodem bezczynności. Umiejętność panowania nad emocjami, świadomość emocjonalna daje nam możliwość większego panowania nad własnym życiem, a także daje możliwość tworzenia dobrych relacji z pracownikami i klientami. Podstawowe zagadnienia warsztatów:
Metody pracy:W czasie szkolenia wykorzystywane są różnorodne formy pracy z grupą: takie jak dyskusja moderowana, ekspozycja społeczna - zadania indywidualne, odgrywanie scenek, ćwiczenia relaksacyjne, wizualizacja. Grupą docelową jest kadra kierownicza, menadżerowie, reprezentanci handlowi, prawnicy, lekarze i wszyscy, którzy pragną lepiej wyrażać siebie. Po ukończeniu szkolenia uczestnik otrzymuje:
Koszt uczestnictwa:cena/osobę – netto/brutto zwolnione z VAT
|
Trening umiejętności komunikacyjnych
Trening umiejętności menadżerskich Trening umiejętności interpersonalnych Szkolenia trenerskie |
||||||||||||||